Curs d´Especialització Gestió per a Comandaments Intermedis dels Serveis Infermers

Font: ACDI // 13.03.2018

Aquesta setmana s’han obert les inscripcions per al Curs d´Especialització Gestió per a Comandaments Intermedis dels Serveis Infermers de l’Associació Catalana de Direccions Infermeres (ACDI), un tipus d’oferta formativa fins ara inexistent per a infermeres interessades en el món de la gestió.

Es pot fer la inscripció i matrícula a través de l’EUI (www.santpau.cat/euifins el 4 d’abril (excepte del 26/3 al 2/04), o presencialment de dilluns a divendres, de 10:00 hores a 13:00 hores, a la Secretaria de l’EUI-Sant Pau.

El curs començarà el 6 d’abril i està dirigit a graduats/des i diplomats/des en Infermeria interessades a entrar en el món de la gestió bàsica. El cost del curs és de 900 euros.

Un programa formatiu de qualitat

L’objectiu del curs és poder adquirir i millorar els coneixements i habilitats de gestió assistencial que permetin l’optimització dels recursos materials i humans, garantint l’excel·lència en la qualitat de les cures i amb una base humanista.

El programa formatiu del curs es divideix en cinc mòduls: I. Conceptes generals de la gestió i organització dels serveis infermers, II. Gestió de recursos, III. Gestió dels indicadors, IV. Perfil del comandament i V. Pràctiques tutelades.

Podreu trobar el programa detallat fent clic aquí

Les classes teòriques es realitzaran a l’aula 1 – Sant Roc (EUI Sant Pau), del 6 d’abril al 18 de maig de 2018 en el següent horari:

  • els divendres de 9:00 hores a 14:30 hores i de 15:30 hores a 17:30 hores
  • els dissabtes de 8:30 hores a 14:00 hores

Les pràctiques clíniques es desenvoluparan amb professionals experts en el món de la gestió en diferents hospitals de Barcelona, del 22 de maig a l’11 de juny de 2018, en el següent horari:

  • Matí: de 8:00 hores a 13:00 hores
  • Tarda: de 14:00 hores a 19:00 hores

Es planificaran de manera individualitzada tenint en compte, sempre que sigui possible, les necessitats de cada estudiant.

Per a més informació, consulteu el programa adjunt en aquest correu o envieu un correu electrònic a secretaria@acdi.cat 

Més informació

Més informació

Galería

Necessites més informació?

Omple el formulari i ens posarem en contacte amb tu!

El lliurament d’aquesta fitxa suposa el consentiment perquè la Secretaria Tècnica de la Reunió tracti automàticament les dades contingudes en ella, incorporant-los als seus fitxers automatitzats, dels quals la Secretaria es fa responsable en els termes exigits per la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal (Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre). Té dret a accedir a la informació que sobre vosté continguin aquests fitxers, així com a corregir, cancel·lar o oposar-se a aquestes dades. Per a qualsevol consulta relacionada amb el tractament de les seves dades pot dirigir-se a sanicongress@acdi.cat